2013. szeptember 19., csütörtök

ingyen tablet neked is jár!


Nézzük, hogyan tudod a honlapod látogatottságát
levelezési listákkal növelni!

Kétfajta levelezési lista létezik ebből a szempontból, az
egyik a sajátod, a másik valaki másé.

Kezdjük a sajáttal. Bármilyen címlista, amit korábban
gyűjtöttél (pl. feliratkozók, vásárlók, másik céged listája)
ebbe a körbe tartozik. Nekik e-mailt kiküldve viszonylag
egyszerűen hozhatsz látogatókat a honlapodra. Ismernek téged,
tudják ki vagy.

Ezzel a körrel mégis óvatosan bánj.

Egy dolog a rendszeres kommunikáció a címlistád felé, pl.
hírlevél formájában. Ez nagyon fontos, sőt ma már szinte
elengedhetetlen egy jól működő marketinghez. De egy másik
dolog a honlapod látogatottsága. Tedd föl magadnak a kérdést:
a saját hírleveled olvasóit tényleg minden áron a honlapodra
akarod hozni?

Sok cég úgy küld hírlevelet, hogy megírnak egy csali szöveget,
egy-két bekezdést, és ezt küldik ki a címlistára. A csali
szöveg alján ott van egy link a honlapjuk egy oldalára, ahol
az olvasó megtalálja a cikk folytatását. Ez a módszer valóban
alkalmas arra, hogy látogatókat szerezz a honlapodra, viszont
szerintem amit nyersz a réven, azt elveszted a vámon.

Gondolj bele! Cégek százai versengenek rajtad kívül az olvasók
figyelméért. Miért nehezíted meg akkor kétszeresen a saját
dolgodat? Éppen elég feladat olyan e-mail tárgy szövegeket
kitalálni, amivel arra ráveszed az olvasót, hogy megnyissa a
leveled. Ha ez is ennyire nehéz, miért teszel oda még egy
lépést, még egy akadályt azzal, hogy a honlapodra is át kell
kattintania?

Mert kétséged ne legyen. Ha 100 ember kap tőled e-mailt, abból
nem fogja mind a 100 megnyitni. Szakmától és a hírleveledtől
függően valahol 10-30% között van az átlagos megnyitás. Tegyük
fel, hogy 100 olvasóból megnyitja 20. Tudod mennyi az átlagos
átkattintási arány (vagyis a 100 olvasódból átlagosan hány fog
a honlapodra mutató linkre kattintani a levélben?) Szintén
szakmától és a hírlevéltől függően 2,5-5% között. Tehát a 20
emberből, aki megnyitotta a hírleveledet, 3-4 fog a honlapodra
tovább kattintani.

Tedd fel magadnak a kérdést: megéri azt a 3-4 embert a
honlapodra hozni, és cserébe elveszíteni 16-17 olvasót? Mi
pluszt hoz az a 3-4 ember, akik már amúgy is jó eséllyel
ismerik a honlapodat, hiszen feliratkoztak vagy rendeltek
tőled? Nem tudnál többet kihozni a hírleveledből, ha már az
e-mailben elolvasható információkat küldenél ki?

  Hogy csinálják a legjobbak?

Nem véletlen, hogy a marketing szakma legnagyobbjai
Magyarországon is végig elolvasható e-maileket küldenek, nem
átkattintható blogbejegyzéseket. Ráadásul leggyakrabban
szöveges és nem képekkel teletűzdelt formátumban.

Gondold tehát végig, hogyan tudod legjobban hasznosítani a
címlistádat, és adj értékes információt az olvasóidnak.
A dolog kétszeresen meghálálja magát: a rendszeres, hasznos és
egyszerűen elolvasható információ könnyebben szerethetővé
teszi a hírleveled, így az olvasási átlagot a konkurenseid
fölé viheted. Másrészt az olvasóid megszokják, hogy amikor
nálad kattintani kell, akkor tényleg valami komoly akció van,
amit legalább megnézni érdemes. Így amikor valóban szükség
lesz rá, az átkattintási arány is magasabb lesz.

Természetesen a kivétel az, amikor valami új, érdekes dolog
jelenik meg a honlapodon. De ha ügyesen csinálod, akkor
ilyenkor is szívesen fogják venni az olvasóid, hogy megmutatod
nekik az újdonságot, és hogy kattinthatnak.

A saját hírlevéllel, címlistával tehát ne a honlap
látogatottságodat növeld, hanem az elismertségedet, a beléd
vetett bizalmat, és időnként a közvetlen eladást.

De nézzük a hírlevelek másik csoportját, mások címlistáit.

Ez az a forrás, amivel valóban érdemes növelni a
látogatottságot. Egy idegen címlistára kiküldött levéllel a
honlapodra hozott látogatóknak te még új leszel. Ők hasonlóan
fognak viselkedni, mint akik pl. a keresőkből jönnek.


Webgalamb Hírlevélküldő és E-Mail Marketing Szoftver
De honnan szerezhetsz idegen címlistákat?

Ha van másik üzleted, másik vállalkozásod, annak a címlistája
is ide tartozik a szememben. Ha pl. van egy cipőboltod és egy
éttermed, és mind a kettőben profin marketingezel, akkor lesz
két címlistád. A kettő nem ugyanaz, más célközönség, más
érdeklődési terület. De sok a kapcsolódás, és időnként érdemes
a cipőboltos listának az éttermedet reklámozni és fordítva.

Ezen túlmenően más vállalkozók listáit tudod használni.
Legelső körben azokat érdemes megkeresned, akikkel közelebbi
az üzleti viszonyod. Ilyen esetben a bizalmatlanságot nem kell
leküzdeni, és az ő listájuk arra mindenképpen jó lehet, hogy
teszteld, mire fogékonyak és mire nem a látogatók.

Második körben írj össze minél több hírlevelet, amire fel vagy
iratkozva vagy amiről hallottál. Csinálj egy mini kutatást az
interneten. Ha egyszerűen beírod a Google-ba azt, hogy
"hírlevél feliratkozás", akkor 6 és fél millió oldalt kapsz.
Ezek egy részén működő hírleveleket találsz. Ha finomítod ezt
egy kicsit, pl. "étterem hírlevél feliratkozás" vagy
"gasztronómia hírlevél feliratkozás", akkor egy szűkebb iparág
hírleveleit kapod meg. Szedj össze minél több hírlevelet így,
írj össze minél több olyat, ahová szívesen kiküldenéd a
reklámodat. Ne legyél nagyon válogatós, inkább csak azokat
hagyd ki, akikkel valamilyen okból semmiképp sem üzletelnél.
Aztán keresd meg ezeknek a hírleveleknek a tulajdonosát, és
ajánld fel nekik, hogy valamiért cserébe küldjék ki a
reklámodat.

Szilágyi Balázs honlaprafel.hu


   Marketing Expo 2013 Marketing Expo 2013

Gyere el az Expóra és választhatsz egy ajándék tabletet,
vagy visszafizetjük a belépőd árát!

Az idei, 2013-as Marketing Expóra egy igazán rendkívüli dolgot találtunk ki neked. Ha eljössz a standunkhoz és kitöltöd a kuponunkat akkor a Webgalamb vásárlásakor két lehetőségből választhatsz:
  • vagy visszafizetjük neked a belépőd árát,
  • vagy adunk egy ajándék tabletet neked!
Webgalamb Hírlevélküldő és E-Mail Marketing Szoftver

Igen, jól olvastad, egy igazi, szuper tablet számítógépet. Nem kisorsoljuk, nincs semmi trükk, egyszerűen odaadjuk neked!

Ha a belépőd árát szeretnéd akkor a Webgalamb vásárlásánál jóváírjuk azt a számlán, azaz 14.986 forinttal olcsóbban kapod meg a Webgalambot (11.800 Ft+áfa kedvezmény). Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi nettó 48.900 forintos Webgalamb ár helyett neked mindössze nettó 37.100 forintba fog kerülni (ez bruttó 47.117 Ft).

Vagy kérheted a tablet számítógépet is.

S hogy milyen Tabletről van szó? A hivatalos neve BluePanther Voyager S+ Tablet. De hívd csak mozizó, zenehallgató, játékos kamerának. Ugyanis minden tud amit egy ilyen kütyünek tudnia kell!

Android 4.0 operációs rendszerrel fut, 7 colos, nagyméretű színes LCD képernyővel és két kamerája is van. 8Gb memória van benne, ami bőven több mint elég átlagos felhasználáshoz. Természetesen van benne wifi is, hogy internetezhess vele.




E-Mail Marketing Szoftver és Hírlevél Program





Nos, melyiket választod?

A belépőddel azonos értékű kedvezményt?
Egy vadonatúj tablet számítógépet?


Bármelyiket szeretnéd, tőlünk megkapod. Ehhez csak gyere el az ország legnagyobb kkv marketing rendezvényére, ott tanulj sokat amivel fejlesztheted a cégedet és emellett töltsd ki kuponunkat a standunknál. A próbaverzió nem kötelez semmire, de ha a 30 napos ingyenes időszakot követően a vásárlás mellett döntesz akkor választhatsz, hogy az ajándék tabletet kéred, vagy inkább az Expó belépőd árát kedvezményben.

 

 

Ingyenes próba kötelezettségek nélkül!

Kérheted már most is a próbaverziót, nem kell megvárnod az Expót! Kérd most és így előbb kezd pénzt termelni neked a Webgalamb és előbb látod meg, hogy mekkora nagy segítség ez a vállalkozásodnak.

Egy hónapig ingyen használhatod és csak abban az esetben kell fizetni ha megfelelt a szoftver!

A 30 napos ingyenes időszak alatt korlátlanul használhatod a Webgalambot és minden funkció teljes értékűen használható! A Webgalamb kipróbálása nem kötelez a vásárlásra. Nem kockáztatsz semmit a próbával, csak azzal ha halogatod a lehetőséget!

A Webgalambbal garantáltan könnyű dolgod lesz mert az ingyenes próba mellé kapsz:
  • Kézikönyvet a gyors kezdéshez.
  • Telefonos és e-mail segítséget ha elakadsz.
  • Ingyenes levél sablonokat és mintákat.

    Rendeld meg most itt>>
Webgalamb E-Mail Marketing és Hírlevél Szoftver

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése